Saturday, May 12, 2007

intrevista.. inspiruar nga candyland

a) Lumturia e plotë për ju është?
E paarritshme
ndonjehere..
2a) Çfarë ju bën të çoheni në mëngjes?
Dielli

3a)Hera e fundit që u shkritë në të qeshur?
, Portokallia e Sales me Tosin si fatosa shkolle

4a) Vetia kryesore e karakterit tënd, cila është?
Sinqeriteti, dembelizmi

5a) Mangësia juaj kresore?
Dembemelizmi dhe ndoshta kokebutesia

6a)Në cilat gabime tregoheni më tolerant?
Amerika na ka mesuar te tolerojm ne infinit.. dicka e till

7a)Me cilën figurë historike, je i apasionuar?
winston churchill. abraham linconl

8a)Cilët janë sot, heronjtë tuaj?
Mami im dhe activistet e te drejtave te njeriut

9a)Udhëtimi juaj më i dashur?
Do jete vajta ne Pesacola Beach again i hope..
10a) Shkrimtarët tuaj më të dashur ?
Dostojevski, Esenini, autoret ruse ne pergjithesi, dhe shume te tjere.
''''skip this question....Khalil Gibran - The Prophet
11a) Cilin virtyt, vlerësoni tek një burrë?
aftesine per te qene njekohesisht burreror dhe i ndjeshem
...kto do i mbushim me vone se tashi esht nje ndeshje sporti..!!:D
12a)...dhe tek një grua?
zgjuarsine dhe te qenit femer

13a) Kompozitori juaj i prefeuar?
hmm..Vivaldi ndoshta..po ja fus kot

14a)Këngën që fishkëllen kur je në dush?
fishkellimat e mia lene shume per te deshiruar :D

15a)Libri me mbresëlënës?
Jam duke lexuar "Angela's Ashes" nje histori e vertete plot me dhimbje, qe po me le shume mbresa.

16a)Filmi më mbresëlënës?
"Jeta eshte e bukur" nga Benigni

17a)Piktori juaj i dashur?
Kandinsky, Van Gogh, Mark Rothko..

19a) Ngjyra juaj e preferuar?
E zeze, e kuqe dhe bojeqielli

19a)-Cilin quani, suksesin më të madh tuajin?
Diplomimin e masterit se shpejti

20a)Pija juaj e preferuar?
leng pjeshke :D dhe vere e bardhe

22a)Për çfarë jeni penduar më shumë?
per humbje kohe

22a)Çfarë urreni më shumë nga çdo gjë?
paaftesine per te bere zgjedhje te sakta

24a)Kur nuk shkruani, cili është hobi juaj i dashur?
driving around in my car, leximi, fotografia, udhetimi

25a)Frika juaj më e madhe?
gjarperinjte..i urrej..

26a)Në cilin rast, zgjidhni të thoni gënjeshtra?
shume rralle..kur e verteta do prishte shume pune

26a)Cila është moto-ja juaj?
kurre mos thuaj kurre!

27a)Si do preferonit të vdisnit?
duke qeshur..

28a)Nëse ju ndodhte të takonit zotin, çfarë do të donit t’ju thoshte?
well done my daughter

29a)Në ç’gjendje shpirtërore ndodheni kësi kohe?
rremuje...dimplomimi, pune e re, njohje te reja,
e lumtur ndoshta, dhe pak e shqetesuar ne te njejten kohe.

..Under construction!

..Under construction!
This blog has moved..!

About Me

My photo
among other things i sleep eat and pollute the environment